.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Pizza yang pelik tapi benar | Sedap

Sebut jer pizza korang mesti tau apa bendanya kan, tapi kalau aku kata pizza nie pelik mesti korang tak terbayangkan bentuknya tiga segi/ cone kan?

First time aku nampak Pizza nie memang aku pun rasa pelik tapi bila dah rasa sekali nak rasa 2-3 kali, sehinggalah aku terfikir nak share benda ni dgn korang.....



Ha korg jgn tengok yang pakai topi tu, Itu bukan Pizza, itu pembuat pizza. Ha cuba tgk kon yang dia pegang kat tangan dia tuh, semua ramuan dan inti2 pizza akan disumbat padat kedalam cone nie kemudian di bakar.


Ini pula tempat penyediaan cone pizza nie. Kebersihan memang terjamin sebab mereka mengamalkan open kitchen kiosk concept... so tak payah sorok2. semuanya mereka sediakan disitu.


Cone yang telah diceraikan dari yang lain akan diletkkan di dalam cone holder (yang warna hitam tuh) sebelum mereka mengisinya dgn ramuan2 selanjutnya

Inilah rupa tempat bahan2 membuat cone pizza ini. Semua bahan ditutup rapi agar kebersihan terjamin. pendek kata aku memang suka kesini sebab utamanya bersih

Kemudian, pizza2 yang telah dimasak, dan jangkawaktu memasak pula hanya 3 minit dibakar, akan diletakkan di dalam kotak kone ini, so jadilah macam ice cream connecto. Korang boleh makan sambil berjalan (kalau korg memang tak di ajar bersopanlah) hahahahah macam lah aku tak buat makan smbil berjalan tuh.


Inilah pilihan yang korang ada, ada 8 jenis semuanya, dan aku dah cuba kesemuanya... mana sedap??? aku suka MEAT MANIA!!! serius sedap okeh!!!

So apa lagi jom serbu CONEPIZZA di Sumway Pyramid, Leval yang sama dengan pawagam, pasti korang enjoy.....Harga dia pun murah jerr. RM 6.90 satu. Sesuailah bagi aku yang miskin dan kurang berkemampuan nie, kalau yang budget kaya2 tuh bolehlah makan PIZZAHUT cam cik wani... #matilah aku


 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM