.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thanks korang semua

Sehari dua nie aku dihujani email2 puaka. Sangat puaka. Nasib aku ada "INSAN2 TERSAYANG" di sisi aku. Terima kasih semua. Tanpa korang mcm manalah insan bernama Natasha ni nak lalui sendirian tambahan dgn kesibukan Mr hubby yang tak bertepian. Terima kasih kr menemani hari2 ku, sementara menunggu cinta hati balik.


Finally, semalam aku dapat juga dengar luahan hati Mr Hubby mengenai isu yang timbul sejak dua menjak nie. Dia x mahu aku pening2 kepala memikirkannya.Kami ambik kata sepakat..... kalau dia masih lagi denagn email2 tuh, kami berdua tiada pilihan selain berjumpe dgn family dia dan menceritakan apa yg terjadi di samping menunjukkan bukti2 yang dia menghantar email pada aku....


Kuasa Cinta

Terima kasih sayang kerana menyejukkan hati bby, terima kasih kerana menenagkan jiwa bby yang bergelora bila memikirkan hal ini, terima kasih kerana memeluk diri ini, mententeramkan jiwa ini. Sesungguhnya Abg berjaya menggunakan kuasa cinta abg untuk mengubati lara dihati isteri abg.... thanks abg

Thanks jugak kat #korang semua

#My sister
#My penyejuk Hati - Kelana Jaya
#PuteriGunungFlora- Istana kelang
#Budak kecik - Muar Johor
#Mak Buyung - Labuah Sabah
#My Laling - Currently in Terengganu
#Budak Comel - Glenmarie Shah Alam


 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM