.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Gurls day out

Haishhh lama aku tak buat GURLS DAY OUT!!! Rindu okey!!.... Tetiba terasa nak lepak dgn Cik Nemo, Cik Wani, My kakak, dan best jugak kalau ada Cik Intan.

Bila lagi agaknya dapat berjimba mcm nie erk? haishh, serius rindu banget!! Masing2 sibuk dengan aktiviti masing2 smpaikan nak jumpe pun tak sempat. Biasalah


  • Cik Nemo sibuk dengan #EngkuFnya persediaan pertunangan kerabat diraja itu di Istana Kelang
  • Cik Wani sibuk mencari #BapaGulaGula #matilah dengan kerja kat sitenya
  • Cik Intan sibuk dengan Gimnastik di dalam badan Betty # larilajulaju study dan Incik Irfan nya. 
  • Aku pulak sibuk dengan urusan rumahtangga #sibuk ker aku? hahahah yang pasti ari2 aku sibuk memikirkan spa mana aku nak pergi? apa aku nak buat? apa aku nak shopping. Itulah aktiviti harian aku sampaikan Cik Wani sangat berdengki hati dengan aku. #matilah kalau dia baca
  • Kakak aku pulak sibuk dengan urusan rumahtangga dia, dgn ibunya, dengan suaminya, dengan mcm2 benda (diakan super women) semua nak kena jaga.

Yang pasti aku nak arrange satu hari sebelum bulan puasa nie untuk buat gurls day out!!!!! cuma Gurls okey...
siapa yang aku harap berada masa WORLD GURLS DAY OUT ni nanti?

  • Cik Nemo
  • En Faiq 
  • Cik Fira
  • Encik Irfan
  • Cik Helena
  • Cik Intan
  • En Pojiepooh
  • Cik Ernie
  • Cik Wani
  • En Ameer
  • My Kakak
  • En Shafie
  • Ahmad Syazwan
  • Dan sapa2 jer lah yang nak menjoinkan diri, dgn syarat anda haruslah punya kepala yang separa sewel..hahahhah(kecuali saya, sbb saya selalu waras)


#Okbai. Entry nie mengarut, saya tahu, sebab saya bosan bangun kul 5am, dan sekarang tak boleh tido!! tapi saya tak mengarut mengenai GURLS DAY OUT!! kepada nama2 yang disebut di atas sana, sila ambil perhatian okey!!!!




 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM