.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Hadiah anniversary dari Mr Hubby

Ulangtahun ke 5 pada 8 june 2011 ini. Belum pun muncul tarikh keramat itu aku sudahpun diberikan hadiah istimewa. Dan hadiah yang aku terima kali ini, adalah di luar jangkaan aku.Nak tahu apa dia??

v
v
v
v


Yer!! inilah hadiah dari Mr hubby sempena anniversary ke 5 kami.

Memang sgt terkejut masa terima lappy ni, sebab mr hubby g beli hadiah ni senyap2, tapi disebabkan dia nak lappy ni di install dgn winddow 7 pro original, maka kena tunggu lah 2 hari, dan kebetulan dia tak dapat pergi ambik, so nak tak nak dia bagi aku resit pembayaran dan suruh aku g ambik.hahahha terkejut beruk aku tengok dia beli lappy, then baru dia bg tau aku "laptop tuh untuk BB. hadiah untuk anniversatay kita ♥...wow!!!!

Terima kasih abang♥♥♥



HP Probook 4321s




Istimewa sgt lappy ni, sebab spec dia memang best!!~~!!




Nilah aksesori yang di bagi masa aku g ambik lappy tu


Genuine Windows® 7 Professional 32 
Intel® Core™ i5-540M Processor (2.53 GHz, 3 MB L3 cache)
Mobile Intel® HM57 Express
 6 GB 1066 MHz DDR3 SDRAM
SATA II (7200 rpm) 500 GB
Blu-ray ROM DVD+/-RW SuperMulti DL LightScribe
Optional 2 MP webcam
integrated Realtek Ethernet (10/100/1000 NIC)



Xperia X8


Dan yang lagi buat aku terkejut tahap beruk sebab seminggu sebelm tuh Mr hubby dah belikan aku handphone baru ♥..... so aku ingat itulah hadiah anniversary, mana sangka dapat yg lagi istimewa...btw thanks alot sayang..BB appreciate sgt2




Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM