.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tentang Nuff lagi




Siapa tak kenal dengan En Nuffnang. Aduhai beliau ni sgt sayangkan saya. walaupon sebulan tak online namun beliau tetap tak berhenti2 memberi saya buffred, walaupun pendapatan agak berkurangan sejak tidak meng'Hapdet blog. Pagi ni bila buka aje Nuffnang, tengok2 ada 2 buffred baru. Wah!!! update jer blog, terus Nuff bagi peluang untuk membuat duit lagi. best...best....Korang tolong2lah support yer

 Klik untuk zat pembesaran

 Ni aku tengah berkira2 nak cashoutkan duit Nuffnang aku yang berjumlah RM 5000.00 itu. Haruskah aku cash out atau simpan untuk percutian akhir tahun aku? wah!!! mcm nak cash out, mcm nak simpan. lalalallalalalalalala. nantilah aku tunggu mimpi malam ni..esok aku wat keputusan.hahahhahaha







Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM