.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Hingga Hujung Nyawa





Bercinta, berkasih, sewaktu muda semuanya indah, terutama ketika bercinta. Sampaikan ada orang cakap, masa bercinta kentut pun wangi. Betul ker? Kita buta pada keburukan dan kekurangan pasangan. Tapi masa tu pernah tak kita terfikir bagaimana agaknya pasangan kita yang kita lihat masa itu cantik, jelita, tegang sana, tegang sini, gagah perkasa, maskular, 6pax, tapi agaknya bagaimana mereka kelihatan 20 tahun akan datang???


v
v
v
v
v
v
Bersediakah korang untuk mengetahui kebenarannya??
v
v
v
v
v



Pasangan pengantin baru ini akan kelihatan sebegini 20 tahun akan datang? adakah waktu itu mereka masih menyayangi satu sama yang lain? masih akan berpimpin tangan seperti hari ini? Kita doakan mereka kekal begitu hingga kehujung nyawa, biar tangan suami yang memimpin isterinya pada hari ini, tangan itu juga yang akan memimpin isteri yang sama hingga kepintu syurga...Insyaallah

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Perkara yang sama juga kuharapkan berlaku pada diri ku. Semoga dia merupakan lelaki terakhir walaupun dia bukan merupakan lelaki pertama dalam hidup ku. Seperti yang pernah dan selalu aku katakan ... "AKU INGIN MENGADAP PENCIPTA SEBAGAI ISTERI KEPADA AHMAD SYAZWAN" dan aku sangat mengharapkan itu. Ingin aku jalani kehidupan tua ku bersamanya, menghabiskan sisa-sisa kehidupan bersama, walau MUNGKIN tika itu bukan berdua lagi.


Doakan kami.......................

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM