.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tekken is in the Cinemas






Tekken datang dalam bentuk lakuonan. Diadaptasikan dari 'game' kini ia datang berjumpa peminat dipawagam. Pasti mendebarkan. Aku nak sangat tengok cerita nie, dan kalau Nuffnang bagi aku peluang tengok cerita ni, bermakna ini adalah cerita yang diadaptasikan dari 'game' yang aku tengok dengan tiket Nuffnang.


Tak banyak yang aku tahu tentang watak2 dalam game ini, seperti biasalah budak2 perempaun mana suka benda2 ni, tapi aku bukanlah jenis yang ketinggalan zaman, sebab ada jer masa sekolah dulu tengok kawan2 lelaki menggila main game TEKKEN ni. Cumanya bila bab2 game aku tak minat, tapi jika diadaptasikan menjadi cerita.... Wahhh aku sungguh teruja


Dia punya six pack buat aku sangat2 teruja

Apakah watak yang sangat2 aku nak tengok dalam cerita ini? 

Yer aku sangat teruja dengan watak Jin Kazama. Di dalam cerita yang telah diolah dari karekter asalnya, Jin Kazama merupakan hero dalam citer ini, Jin Kazama yang memiliki kuasa seperti Ibu dan Datuknya mahu menuntut bela atas kematian ibunya. Untuk membalas dendam, Jin Kazama perlu membunuh Heihachi Mishima Untuk membunuh Heihachi Mishima, Jin Kazama perlu menjuarai King of Iron Fist Tournament @ TEKKEN.

Harap2 Nuffnang masih sudi bagi aku tiket wayang setelah hampir sebulan aku bersara menjadi blogger tegar, tapi kini aku sudah KEMBALI seperti dulu............... Blogging adalah dunia ku


Untuk peminat2 TEKKEN jangan lepaskan peluang untuk menyahut cabaran Nuffnang untuk buat dan dapatkan tiket percuma ini. Ia semudah 1......2......3...... Jom usha kat sini “Tekken is in the Cinemas!!”


Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM