.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Terima kasih kepada yg sudi datang.....

Kegembiraan aku menyambut kelahiran putera pertama bukan sahaja kegembiraan buat aku dan suami malah ia juga satu berita yang mengembirakan buat ramai pihak. Al maklumlah aku dah tunggu "bintang" ini lebih dari 5 tahun. Dalam penantian ini aku kena telan pelbagai "SINDIRAN" pelbagai kata2 dari manusia di sekeliling aku. Tapi aku puas hati kerana penantian itu sudah berakhir, malah seronok bila mampu merahsiakan kehamilan aku. (walaupun gambar2 pregnant aku terlepas beberapa keping di blog2 dan FB kawan2).

Terima kasih kepada semua yg sudi datang untuk menjenguk aku yang dalam berpantang......



Thanks to Sis Nina , Sis Washa & the 2 kids..... Dorang datang sebaik aku balik dari Hospital.... sempat jugak dorang menjamu selera dirumah aku, berkongsi lauk2 aku makan sewaktu berpantang. Thanks for the gifts as well my dear sisters



Thanks to wani & hubby. Ishkk hadiah yang wani bagi aku kena pikir 10 kali nak buka...comel sangattttttttttttttttt!!!!! mcm pampers junjung...hahaha awal2 anakanda ku dah dipinang org:P..thanks again my  dear.....(budak nie paksa jugak aku yg tengah sememeh dalam berpantang bergambar:(



Thanks jugak pada budak kecik si Nur Intan nie sebab sudi datang all the way from Melaka to c the little Prince. Thanks jugak untuk hadiah yang di bawa. ( budak nie dtg dgn buah hati dia..tapi dia nie sellfish x ambik pic buah hati dia pon)


Thanks all for all the gifts.....

Insyaallah jika ada kelapangan nanti aku jemput korang masa Aqiqah / cukur jambul Syakir yer:)
# tu pun kalau buat kat KL, sbb dengar2nya ada org suruh balik ke Terengganu untuk buat, almaklumlah cucu pertama




Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM