.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Pic berjimba dengan perut ku

Berjalan2 dan bercuti2 lagi. Ini mungkin juga trip terakhir aku sebelum aku bersalin. MUNGKIN je lah kan. Tapi rasa2nya macam nak berjalan lagi. Next destination aku malas nak buat aktiviti. Aku cuma nak lepak dan rilex2 jer. Wut about "water chalet" yang ada swimming pool dalam bilik? wahhhh mesti seronok kan:P

Apa lagi sabtu dan ahad lepas aku telah berjimba2 dengan beberapa org manusia yg selalu ada dgn aku di sepanjang "kegemukan" melanda diri aku. Mcm biasa cakap banyak, cerita banyak pon tak guna... Jom skodeng pic tersebut

Si Intan nie x habis2 nak main dengan perut aku. Nanti bila baby kuar jgn kuat nangis cam dia sudah lah. #matilah kena carut dgn intan

Hasil BBQ di malam itu :d

Banyak pic yang lain, tapi aku malas nak upload. kang upload banyak2 kang kena marah. Dorg nie semua banyak pantang larang. Tak boleh itu tak boleh ini. ikutkan jer lah.... btw cuma beberapa minggu jer lagi pon kan...kan...kan.... 



Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM