.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Finally I M a Mother.............e

Finally.............. I m a mother............ ♥.....

Masa update status nie aku masih di Hospital. Keadaan semua stabil. Baby telah selamat lahir pada 22/10/2011 Jam 10am.... Insyaallah Isnin aku dah boleh balik. Sementara aku di hospital, Mr Hubby sibuk menyediakan perkakas baby yang masih tak cukup, manakan tidaknya........ aku jangka bersalin lagi 3 minggu, tengok2 bersalin awal...... so banyak benda yang tak ada lagi:).....Dengan gigihnya Mr Hubby telah bershopping sendirian. Hebat rupanya suami aku nie.

Stroller yang menjadi impian Mr Hubby buat anak tersayang



Stroller nie kami dh survey byk kali sebelum Mr huby terpaksa g beli sorang2 masa aku di hospital..... Masa dtg tgk aku kat spital, dia terus jerr bawak pic2 nie semua


Sibuk jerrr anak bulus aku Yoshi nak skodeng..ahahha..alamak baru lahir dah nak jadi BOSS????




Pandai pulak Mr Hubby aku mendandan Playpand nie


Terima Kasih sebab memyediakan tilam terbaik untuk anak kita yer sayang



Mak Aihhhhh!!!! Abg????? Abg beli banyaknya:)) hahhaha Melampau!!!!

Nak tahu buah hati kami puteri atau putera...sila tunggu update akan datang..........


Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM