.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Entry panazzzzz

Wajar ker aku keluarkana entry panas nie?? rasa cm wajar, sekali fikir lagi mcm x wajar, tapi bila fikir berpuluh2 kali rasa cam wajar plak, so aku tulis gak ler.

Buat penyekodeng blog aku

Aku tahu ko penyekodeng tegar. Ko tak tunjuk ko nak ambik tahu hal aku, tapi tiap kali aku buat entry baru mesti nama ko lekat jer dekat tong sampah perangkap Nuffnang aku. Tak apalah perempuan, ko skodeng jer lah, moga2 dengan cara itu ko bahagia. Walaupon pernah jer ko beraksi seolah2 sudah tidak mahu ambil tahu hal aku. Hakikatnya ko masih nak ambik tahu. PAPE JE LAH HAISHHH.........




Apa ko nak fikir tentang entry aku, tentang aku, aku tak kisah, cuma aku geli hati bila tgk nama ko dan nama blog ko selalu masuk dalam perangkap tong sampah Nuffnang aku. Aku jadi pelik. Aku mati2 ingat ko x nak ambik pot dah. Aku ingat ko yang mengatakan "kuncu2 aku sedang berkeliaraan kat FB ko dgn kawan2 ko" rupanya ko jugak yg masih berkeliaraan kat blog aku, hye sbb ko dah tak dapat nak skodeng FB aku:).....
PAPE JE LAH HAISHHH.............









Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM