.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aktiviti di Negara Matahari terbit ~~~ Jepun

Perghhhh!!~~!! Ingat lagi x entry aku pasal nak ke Jepun, dan offcoz aku janji nak update aktiviti aku disana kan.... Jom skodeng :P.....

Wahh!! aktiviti makan2 rupenya..... sedapnya OYSTER tuh:P



Scallop, Salmon, sotong & sushi yang menjadi pilihan hati


meleleh x air liur korg tgk :P



Salad, Muessel, Prosperity shrimp..


Bamboo shell, BBQ


Aku mana boleh lari dari makan benda nie..inilah fav aku kalau g mana2 pun


Lihatlah suasa di Tao



Mr Hubby x melepaskan peluang menikmati Buffet di Tao


Terima kasih sayang kerana menunaikan segala permintaan Baby♥

Yer.... Inilah Jepun yang aku maksudkan...jgn marahhh haaaaa!!!~~!!! hehehhe... Korang pun satu hal..dalam keadaan aku mcm nie...mcm manalah aku nak berjalan jauh2..kang terberanak plak kang dalam kapal terbang :p

Luncch Buffet di Tao mmg berbaloi2. Mula2 aku plan nak lunch dia Tenji, tapi sedih bila pergi sana tgk2 Tenji dah tutup dan lingkup hahaha, #just joking, Tempat tuh Shogun dah ambik alih, lagi sedih shogun dalam renovation so x dapatlah makan kat sana, dan buat kali pertamanya kami S.Giza utk makan Tao, dah alang2 lepas makan, kami berjalan2 dan terperangkap dengan satu pembelian "service"..hahah nak tau apa dia?? kena tunggu. Yang pastinya aku suka..suka..suka..suka..suka..suka..suka..sgt2





Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM