.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Persediaan Aidiladha

Excited....Excited....Excited.....
Cuma itu yang mampu aku katakan.... Sangat excited sehingga aku lupakan soal pantang dan berpantang. Lantas mendesak Mr Hubby untuk ke OneU bagi menyopping (ada ker perkataan nie) barang2 baby. Al-maklumlah kan ini raya pertama kami bersama insan kecil yang istimewa.

Dari satu kedai ke satu kedai, dari Pumkin ker Okaidi, ke Guess dan akhirnya bertemu baju untuk "infant" cuma di OshKosh. Nak melangkah ker MotherCare aku kena berjalan merentasi trowong masa untuk ker Old wings, so fikir2kan balik dengan keadaan aku yg sebenarnya tak sepatutnya berjalan, maka aku decide untuk settlekan pengembaraan bershopping tuh di OshKosh. Jom roger....




Pendek kata aku dan Mr Hubby tak sabar untuk berangkat pulang malam ini............ Terengganu here we come!!!!!!!



Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM