.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aidiladha di Terengganu

Qurban pertama di Terengganu, Cucu pertama beraya bersama TokAbah dan TokMa. Aidiladha pertama jugak saya dan suami sambut di Terengganu. Wahh semuanya yang pertama.....

Keseronokan beraya kali ini tak boleh nak digambarkan....... so let share some sweet moment .......


Kali pertama beraya bersama di kecil ini menjadikan Mr hubby sgt excited:)



Diantara mereka2 yang tak lekang dari memberikan perhatian...... Bertuahlah kamu anakanda ku 
Ahmad Izdihar Syakir 

Pic aku?? heheh tunggu dulu...bagi slim dulu yerrr... now aku dh boleh pakai jeans aku balik...thanks to Mr Hubby yang tak penat2 memberi aku galakan meneruskan Gym aku walaupun masa tuh dah dekat nak bersalin. Hasilnya.... aku cuma ambik masa 2 minggu jer untuk kembalikan bentuk badan asal aku..now dalam proses nak menguruskan MORE!!!...tunggu !!!!!





Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM