.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Untuk mu si kecil ku



Hari2 yang dilalui sangat berbeza.... Al-maklumlah dari berdua kini bertiga. Masuk minggu ni dah 3 minggu aku bersalin. Berpantang? yer aku berpantang makan. Ubat? Yer aku makan segala jenis akar kayu yang dibekalkan oleh mak mertua aku. Keluar rumah? TIDAK!! yang ini aku tak berpantang. bukan tak nak berpantang tapi aku tak percaya pada tak boleh keluar rumah ...alasan zaman dulu kala boleh lah, sebab hutan..banyak nyamuk nanti kena denggi:P

Cuma minggu pertama jer aku beria2 duduk rumah, selebihnya aku dah keluar, cumanya bila keluar tuh aku pakailah baju lengan panjang, stokin. terperap dalam rumah all the time pun akan mengakibatkan post natal depression kan.(hahahha alasan nak berjalan). Sebenarnya aku dah mulakan aktiviti Gym aku di minggu ketiga nie. Nak kurus cepat!!!! aku tak nak gumuks2 lepas beranak... Alhamdulillah berat badan asal aku dah kembali, now nak kurangakn mana2 yang perlu jer lagi, malah berat aku lebih ringan dari sebelum bersalin, pinggang aku kurang 3cm dari sebelum aku hamil (wow!!!)

Nasib Syakir bukan jenis yang meragam, bawak ke gym pun dia diam jer asalkan perut dia kenyang


Macam mana aku ke gym dengan baby? boleh jer...bila aku workout, Mr Hubby aku jaga baby, bila Mr Hubby aku workout, aku yang jaga baby. mcm tuh lah cabarannya.....

Let roger pic aktiviti kami bertiga....(pic aku? tungggggguuuuuuu )

Hujung minggu yang lepas Mr Hubby sgt bersimpati dengan aku yang sudah seminggu terperap dirumah lalu membawa aku dgn si kecil keluar shoppinggggggg!!!yahooooooooooooo!!! Tapi sebelum akmi keluar rumah Kami telah melakukan satu aktiviti:P nak tau apa dia sila tgk pic di bawah nie:P

v
v
v
v
v
v



Ya Allah panjangnya rambut anak ku



Ni baru betul...... hahahha nilah dia projek aku dgn Mr Hubby. Kami telah menggondolkan kepala si kecil ini.



Walid yang baik, sedia berkhidmat bila2 masa.


Shopping tak boleh lari dari kami berdua......


Aduiii kat serata sudut kat rumah nie semua barang baby jer dah


Walid yang rela membazirkan RM 169 untuk sehelai selimut buat anak kesayangan dia...haishhh


Wahh lena diselimuti selimut yang walid beli yer sayang?


Hasil dari susu badan sepenuhnya....♥ (x sabar  nak tunggu check up 6 minggu nanti)

Tak sia2 penantian aku selama 5 tahun, dan betullah janji Mr Hubby aku.... "sayang selepas tarikh 21/12/2010 abg akan pastikan kita ada cahayamata"...terima kasih abg ..... kerana menunaikan janji itu, dan kita sama2 besarkan NYAWA kita nie yer sayang...






Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM