.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Pertandingan PHOTO CHiNTA SUCi

S
uKenya biLa daPaT tAu saL ConTesT Ni...... Tangan plak mule lah gatal mencari Pic2 yang
menampakkan betapa INDAHNYA CINTA Aku dan Hubby aku..... Ni diantara pic yang terbaru kami....tak sampai sebulan lagi pic nie... Lokasi pic : Cameron Highland bagi kawan2 yang minat nak join pertandingan nie...boleh lah terus ke

::::BLOG FIRDAUS HAIKAL::::

Mana tau korang bakal terpilih menjadi pemenang PHOTO CHiNTA SUCi kan....

Kenapa aku nak sangat masuk pertandingan nie?? bkn sbb hadiahnya atau berharap tuk menang sbb aku tau banyak lagi pic yang hebat2... Aku nak sangat masuk nie sbb nak luahkan betapa hubby aku ::ADALAH KEHIDUPAN KU:: & Dia adalah ::CERITA HIDUP KU::

Harap2 Mr Firdaus dapat menerima penyertaan Natasha.... 10Q Mr Firdaus









:: Abg... Abg adalah kehidupan Natasha, abglah cerita hidup Natasha... Terlalu sempurna kehidupan ini dgn kehadiran abg....abg menyempurnakan hidup Natasha..Terima Kasih d atas ::KEHIDUPAN CHENTA:: yang abg berikan.....::




signature'

5 comments:

Dak Wan® said...

Sis, dah submit ke?

Dak Wan® said...

Sila daftar kat ruangan komen link dia >> http://firdaushaikal.blogspot.com/2009/12/jom-join-pertandingan-foto-chinta-suci.html

KiFli MaLLy said...

saya suka 1st pic tu...nampak sweet2 sngt....

Byzura Mj (By) said...

akak..bai nak g cameron gak!! tapi tak jadi..takot jem! huhuhu..tak apalah nanti g..dulu pergi masa kecik :(

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah...romantika de amore...heheh...

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM