.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kawan Baru

M
asuk 2 bulan aku ada Princess DD... dia dah makin besar..makin manja...dan offcoz makin notty & lasak.... kerana siankan princess DD aku & hubby aku decide njak dapatkan dia kawan yang akan menjadi teman sehidup semati dia.... Maka aku dgn hubby aku pon ikut lah sunnah...perempuan pinang lelaki [hahahahah]...akhirnya pinangan kami diterima dgn akad sebanyak RM 215.. akhirnya ::PRINCE JOY:: menjadi sebahagian ahli keluarga kami bermula dari 17/12/2009..




Kenapa berita ni lambat aku siarkan? sebab Joy ni lain dari DD..dia x bagi we all pegang dia...dia mesti terpekik terlolong nya.... sampai hari ni pon dia masih bising bila we all pegang dia... ish!!! x taulah sampai bila... setelah seminggu Joy dan DD duduk dalam 'rumah' yang berasingan..akhirnya we all cuba untuk menyatukan dia... wah!!! elok jer..terus manja2 x ada gado2...tapi itulah DD masih prefer dgn we all dari si Joy ni..dia masih nak we all pegang dia..manja2kan dia.. tapi at least ok...DD dah ada kawan..so bila aku ada appoiment tak lah DD sunyi tingal sorg2 [sorg2 ke atau sekor2] wutever!!!!

Joy ni masa we all ambik dia x lah sekecik DD..may be sebab tu jugak dia agak susah nak bonding dgn aku dan hubby aku... hari ni dah masuk 2 minggu Joy dengan kami.. dia baru jer belajar makan kat tapak tangan..tapi sambil makan sambil mulut dia bising marah2..aduhai Joy... apasallah perangai pelik?? Aku harap Joy akan ok dgn we all dan we all boleh manja2 dan gomol2 dia mcm we all buat kat DD. Aku yakin dia akan ok..its just a matter of time... Jujurnya aku dah mula sayangkan Joy.. dia ni gebu..bulu dia mcm karpet...comel sangat... ni aku bagi pic dia kat entri ni untuk korg tgk...pic ni aku snap dalam keadaan dia terpekik terlolong tapi aku x kisah..lantak ler...sbb ada sorg member yang ada Sugar Glider ni pon nak sgt tgk dia.... ::Mr Dean:: ni pon ada Sugar Glider jugak...& dia ni mmg byk knowledge tentang Sugar Glider..so korg yg ada Sugar Glider tuh boleh lerr add dia kat ::FACEBOOK:: dia...

Sempena we all nak g bercuti ni.... we all terpaksa tinggalkan anak2 kesayangan kami kat umah mak angkat dorg ::MS KEMA::, yang pasti mak angkat dorg ni mmg syg dorg & more important she is sum1 trustable untuk nak jaga anak2 aku ni..... & dd mmg dh bonding very well dgn dia..so senang sikit.....Harap2 anak2 aku hepi dgn dia..& dapatlah dia ilangkan rindu dia pada Mr Comel dia....


signature'

11 comments:

Ms. Sugar Sugar said...

comeynye.
tapena nmpk la
:)

Byzura Mj (By) said...

kak tash..bai pun ade..tp dah mati..kena makan ngan kucing bai :(

Natasha said...

aah kak tash ada baca entri bai tuh...mesti bai sedih giler kan.....x pe..nanti beli yg bru k

onniey84 said...

cute nya..mcm nak picit jer

Ema Teddy said...

natang ni..aktif waktu mlm kn?

mohd nasrul asyraf said...
This comment has been removed by the author.
mohd nasrul asyraf said...
This comment has been removed by the author.
mohd nasrul asyraf said...
This comment has been removed by the author.
mohd nasrul asyraf said...
This comment has been removed by the author.
mohd nasrul asyraf said...
This comment has been removed by the author.
mohd nasrul asyraf said...
This comment has been removed by the author.

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM