.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Prince Court Medical Center pilihan hati untuk bersalin



Duduk cm nie pun dh nampak dah :(......... arrrghhh korg sila berhenti bagi sy makan


Finally..... puas check up di Subang Jaya Medical Center, akhirnya Suami tercinta mengambil keputusan untuk memilih PRINCE COURT sebagai karpet merah bagi menyambut baby pertama kami..yehuuuuuu..

Dup... dap... Dup...dap....Dup... dap.... December.... x sabar!!!!!!!!

Terima kasih kepada Syazwani, Nur Intan dan Lula kerana membelanja saya makan sebaik saya habis medical check up pagi ini♥.... saya kenyang ...sgt2 kenyang kamu semua buat saya.... aishkkkk!!! x patut dera Ibu mengandung tau..... terima kasih sebab rela bwak saya makan di TGI FRIDAY demi melayan apa yg saya idamkan.... terima kasih kat korg semua!!!!

Mereka kata "pewut sy comel"..mana x comel... korg semua jahat, setiap kali jumpe saya subat saya makan... x mo lah weiii...saya nak jadi ibu yang sexy :P x molah buat saya gemukkkssssss.... saya tak mo kehilangan figure saya:d... kepada korg semua kak tash ucapkan terima kasih..... thanks jugak buat korg sebab hadiahkan saya "baju raya" pregnant... weiiii baju kurung sy masih boleh pakai OKEY!!!!!

Saya jugak kena marah sebab byk mengepose pic2 perut saya kat FB saya(mereka kata pantang)....saya jugak kena marah sebab suka makan ais krim..... dah tuh semua tak boleh apa yg boleh...OKOK!!! saya delete pic2 perut sy yg comel..bukan apa..kang kalau tak letak pic korg sibuk tye pewut besar mana dah? so setiap minggu kak tash ambik lah ukuran perut dan gmbar perut..barulah nampak perut tuh ada perkembangan.....

Orait!!!! next!! sapa lagi nak belanja saya makan?? hahahaha kali ni nak g MARCHE pulak....


Berat saya sebelum hamil : 69kg..... berat saya sekarang 75kg.... KORG KEJAM!!!!


Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM