.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Countdown | Lagi 2 hari

 

Sayang....... lagi 3 hari jer sayang .... sayang sabar yer...... Mungkin Allah ada hadiah terbaik buat sayang pada tahun ini....... Kita tak tahu apa hikmahnya kita tak dapat bersama lagi tahun ini meraikan hari istimewa sayang. Kita berjauhan....

Namun sayang kena selalu yakin, bahawa perpisahan itu bukan pemutus kasih kita, sayang kena yakin bahawa kita masih ada alam lain, andai disini kita tak bersua, kita berdoa agar kita bertemu disana nanti:)...

Tiada gambaran pada kerinduan ini, tiada gambaran juga utuk ku nyatakan rasa kasih sayang yyang maha mendalam terhadap mu...tiada ganti kehilangan mu, walau mgkin satu hari nanti ada sayang yang kedua, aku ingin sekali mengatakan padanya, bahawa dia sesungguhnya tidak bersendiri, bahawa sesungguhnya sebelum dia hati ku telah punya kamu, mendiami untuk bertahun lamanya....

Sayang tahun ini tahun penting buat kita, akan ku pastikan aku melakukan yang terbaik sayang........

AKU INGIN MERAMPAS KAMU DARI DIA.....

Bagaimana?
Bila?

Biarlah ku lakukan dalam penuh sembunyi...... aku ingin dia merasai deritanya bila dia kehilangan kamu seperti mana dia pernah merampas kamu dari aku....





Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM