.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Alhamdulillah | Semuanya berjalan lancar



Alhamdulillah Ya Rabb.....


  • Langkah ku yang pertama menuju ke  Sungkai telah Allah permudahkan....
  • Walaupun GPRS x dapat mengesan dimana "Felda Trolak Timur" tapi kami masih mampu menemuinya. 
  • Walaupun bertolak dari rumah jam 6.45pm, kami sampai di Felda Trolak Timur yang menjadi destinasi kami tepat jam 8.45 itu pun setelah 2x berpatah balik pada landmark yang di beri.
  • Alhamdulillah Hamba Allah yang ingin kami temui sedia menunggu kedatangan kami.
  • Alhamdulillah sepanjang perjalanan ke Felda Trolak Timur, aku dan Mr Hubby berada dalam keadaan tenang walaaupun menemui cabaran mencari jalan dan arah ke destinasi memandangkan keadaan jalan felda memang sangat gelap yang cuma dikelilingi kelapa sawit.
  • Alhamdulillah hajat kami tercapai, beberapa urusan dikemukakan, jalan penyelesaian dan usaha telah dirungkaikan.....
  • Kini langkah kedua perlu kami ambil....... mengusahakan penyelesaian yang telah diberitahu.....
  • Alhamdulillah Suami tercinta ada disisi ku .... setiap saat dan ketika.......



  • Jutaan terima kasih buat Mr Hubby kerana bersusah payah untuk "perkara" ini........ semoga ianya membuahkan hasil yer sayang.....



  • Jutaan terima kasih buat My sister Ungku Azlina & Ungku Azah kerana selalu menawarkan bantuan.... tanpa kakak berdua saya tak mungkin menemui destinasi yang dipanggil "Felda Trolak Timur" itu..Terima kasih kerana kakak berdua dgn masa yang amat terhad sanggup menawarkan 1001 bantuan, Kak Azah sanggup mengambil cuti utk berada bersama saya, menemani saya kesana bila tahu saya ingin ke sana seorang diri, Kak Nina yang dalam kesibukan menguruskan perniagaannya, anak2 4 orang tapi masih mampu menawarkan saya masanya untuk menemani saya untuk ke destinasi ini, segala nya amat2 saya hargai... Sesungguhnya darah daging saya dan mereka yang pernah sy anggap darah daging saya pun TIDAK akan mampu melakukan pengorbanan sebesar ini...ianya terlalu BESAR



  • Jutaan terima kasih buat semua ahli SKSM yang tak putus2 menyerikan hari2 saya yang sgt getir.. yang tak putus2 mendoakan kejayaan saya dalam melaksanakan impian saya........Terima kasih korang..... terima kasih sangat2...........


Doakan langkah ke 2, dan langkah2 kami yang seterusnya di permudahkan OlehNya.... Amin







Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM