.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Raya...Raya...Raya......

Raya dah 9 hari... aku baru berpeluang nak update... sangat2 sibuk al maklumlah terlalu banyak oversea trip kan :d

Ok, mulakan dengan sebelum raya. Beberapa sebelum Aidilfitri aku mendapat kejutan demi kejutan. Nyaris tak terberanak. hahahah siyess mmg terkejut tahap cipanzi. Manakan tidaknya. Aku dapat beberapa pemberian dari Mr hubby yang membuatkan jantung aku hampir gugur

v
v
v
v
v
v


Puteh, agar ianya sesuai dan sama warna denagn Galaxy tab aku dan juga HP aku. Terima kasih abg.

Tapi aku lagi terkejut bila Mr Hubby menghulurkan satu lagi kotak. dan kotak kali ini betul2 buat aku tersenyum panjang. Yang keluar dari mulut ku cuma satu "terima kasih suami ku"
v
v
v
v
Terima kasih sayang ♥

And finally its Syawal
v
v
v
v
v
lagi sebulan tak muat dah kerusi nie duduk berdua :d

Bersama mertua:)

Bersama mertua, ipar duai, dan mama saya


Menantu2 En Ahamad Pauzi.

perghhh meriah giler tahun nie.... siyess meriah...nak tulis panjang lagi, tapi pinggang nie tak boleh nak duduk lama2. penat. Nanti sambung erkk:d







Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM