.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Persediaan Raya | Shopping

Terasa lama sangat aku tak online....macam dah seribu tahun, pastinya para2 pengintip blog aku tertanya2 mana aku hilang:P ahakzzz pengintip katanya...Yelah pengintip ler kan sapa lagi... dah tuh asyik nama dia jerr masuk dalam jerat Nuffnang referal aku:d

Okok...x mo cerita banyak2. Ni nak cerita mengenai persediaan raya yang akan menjelang lagi 2 minggu. Aku dah siapkan persediaan Mr Hubby aku. Dalam kesibukan dia, dan kesibukan aku.... kami mencuri masa untuk keluar bershopping sekaligus merangkap berbuka puasa.

Jom skodeng apa yg di shoppingkan:P

v
v
v
v
v



Yang penting Mr Hubby tolong bawak beg shopping sbb aku memang dah boyot:P dah x larat nak bawak bag shopping, namun mood bershopping masih tinggi :d itu sudah pasti!!!


Inilah dia hasil2 yang telah dishoppingkan. huhuhu 90% barang Mr Hubby:( ..... x adil betul kan:((..... jom kita tgk satu persatu benda apa yg dia shopping sakan kan tu:( #sedih sbb saya cuma ada kasut dan handbag jer




Hwaaaa kasut Mt hubby sampai 2 pasang, saya cuma ada sepasang kasut saje:( ini TIDAK ADIL!! #sila ikut nada P.Ramlee


Hwaaaa lagi tidak adil!!!! dia beli levi's manakala saya cuma di rahsuahkan dengan handbag jer:(


hwaaaaaaa #nanes kuat2 sebab baju melayu Mr Hubby sudah siap.. manakala Baju saya yang ditempah belum siap lagi:( INI LAGI TIDAK ADIL!!!!!!

So apa yang adilnya??? Demi adil terhadap isteri Mr Hubby telah bershopping juge untuk saya. Katanya " Ini hadiah hari raya buat saya" #bangga. Apa yang dia shoppingkan #cuak sbb dia tak bawak saya masa dia g bershopping. Dia shopping sorang2. Dan saya sangat #kecik hati
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Taraaaaaaaaaaaa!!!!!


Ini Baru Adil!!!!!!!!!!!!!!

10Q abang ♥

Finally impian saya tertunai. Tak sangka pulak sebelum raya. Dalam oorg lain sibuk bershopping baju raya, buat persediaan raya...Mr Hubby saya telah sibuk bershoppingkan "gallaxy Tab" untuk saya. Covernya warna pink. Kenapa Pink? ada 2 sebab jer

* baju Raya saya tahun nie bertemakan pink
* Sebab saya sangat dengki Shazwani ada cover pink (saya dgn dia kan suka berlumba2)

So itu lah persediaan raya saya yang SANGAT ADIL LAGI SEMPOI:p


Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM