.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

~Kepulangan~

Tika aku masih bernafas...
Kau tidak melihat cinta ku.....
Hingga sampai satu saat.....
Aku dijemput pulang
Jika saat aku terbujur kaku
Kau lafazkan kata cinta itu..
Tiada lagi pendengaran ku
Jika saat aku sudah kaku
kau menghargai cinta ku
Cinta itu sudah beku......
Saat tubuh ku disirami buat kali terakhir....
Saat itu juga kusirami kerinduan terakhir ku..
Tika kapan menyeliputi tubuh ku....
Saat itu sudah terlewat....
Bila 2 nesan tertanam kaku..
Saat itu sudah tiada lagi belaian buat mu..
Ku bawa cinta ku pada mu
Hingga kedalam lahad ku.......
Saat talkin berkumadang....
Itulah nyanyian rindu ku yang terakhir
Bersemadi juga cinta ku buat mu....
Bila kau tinggalkan pusara ku
Aku ditinggalkan dengan cinta mu
Dan kau pulang membawa hati ku
Selamanya dengan mu.........


** Puisi ini lahir 5 tahun yang lalu..... puisi yang lahir dari sekeping hati yang .... [ ahhhhh!!! x mo pikir!!!!!!!]

No comments:

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM