Sambungan dari Part 1v
v
v
v
v
Kesibukan telah mencemburui waktu2 aku untuk mengupdate blog. Maka blog telah berjalan seperti kura2 yang patah kaki. Entry ni adalah sambungan dari laporan konsert Tokio Hotel.
Seperti biasa
pictures speaks louder then words. So jon usha sepanjang konsert tersebut
Nasib baik duduk bahagian tepi boleh gak bernafas, thks to Mt Hubby sebab pilih bahagian tepi, kalau kat tengah2 tu jawabnya memang pengsan sebab sesak
Ini Saat berjimba2 dengan Mr Hubby dan
Helena
T-shirt ni sebenarnya diberi oleh penganjur dengan cara mencampakkannnya, so kenalah rebut. Demi cinta Mr Hubby pada aku bila dengar aku nak gak T-shirt tu maka dia telah merebut2 T-shirt berkenaan. Akhirnya berjaya menjadi milik aku. Bukan special apa pun, sajer jer nak dera Mr Hubby suh berebut
We
Bayangkan macam mana berada ditengah2 konsert tersebut
Dalam Ramai2 tu terselitlah anak setan yang bertandunk.hahahahahaha
Inilah saat2 yang dinanti2kan, persembahan dari penyanyi utama kumpulan Tokio Hotel - Punk gler rambut dia
Bila dah ramai2 tu, macam2 gelagat korang boleh tengok, antaranya tengok jer bula mata minah salleh ni, muda2 dah beruban..ahakzz
Ni apa kes pulak nie?
Mamat ni sebenarnay tengah leka menari2, tetiba dia terasa nak keluar, kerana malas nak merempuh org ramai, dia pun pandai2 buat short cut engan memanjat pagar kat tepi tempat kitaorg lepak tuh, tetiba dia terjatuh dan tertiarap, tau2 habis berdarah, tengok2 bahagian kening dan mata dia dah tersembul. Rupanya2 dia ni mabuk. Padan muka....
Selepas habis konsert yang menuntuk we all berempat berdiri selama 5 jam. Pergh hebat!! inilah jugak pagar yang mamat mabuk tuh cuba nak panjat, dan tepi ni jugaklah tempat pot kitaorg berempat
Ini lah wajah2 mereka yang berdiri di belakang tabir konsert hebat ni
Mereka2 yang banyak mencurah bakti disepanjang konsert tuh, yang aku nampak lebih dari 30 org yg pitam yang mereka bawa keluar dari kawasan konsert.
Bergayanya
Helena dengan suami org dan kekasih orang. AWAS!!!!
Yang tak bestnya lepas konsert ini yang kitaorg nampak. Aduh cam mana minuman keras boleh terlleppas masuk dalam konsert nie. Nak happy2 pun kenalah ada batas jugak kan. patutnya pihak penganjur akan lebih perihatin dan mengadakan kawalan kketat dimasa akan datang
So itu jerlah sumbangan aku untuk entry ni.
Ucapan Ribuan terima kasih kepada
DEYDECK yang telah menghadiahkan aku tiket sebanyak 4 keping.
Terima kasih daun keladi
Lain kali ada bagi lagi

'